U¿ywane Moto Guzzi Norge GT 8V - opinia u¿ytkownika [FILM]
Moto Guzzi Norge GT 8V to najbardziej turystyczny model z Mandello del Lario. Prezentowany w filmie egzemplarz został wyprodukowany w roku 2014. Obecnie ma 55 tys. km przebiegu. Pytamy właściciela o wady, zalety i typowe przypadłości Norge GT.
Moto Guzzi Norge GT 8V to duży i dość ciężki motocykl służący do turystyki. Napędzany widlastą, dwucylindrową jednostką chłodzoną powietrzem, z wałem korbowym położonym wzdłuż osi motocykla. Silnik o pojemności 1151 cm3 generuje 102 KM mocy i 104 Nm momentu. Napęd jest przenoszony na tylne koło za pośrednictwem wału poprowadzonego w wahaczu.
Jak można usłyszeć w powyższym filmie, Rafał jest zadowolonym użytkownikiem Norge GT 8V. Wielki zbiornik paliwa o pojemności 23 l i umiarkowany apetyt na paliwo zapewnianą bardzo przyzwoity zasięg na poziomie około 400 km na jednym tankowaniu. Typowych wad i usterek brak. Jedynie modele z roczników 2011-2012 miewały problemy z rozrządem, ale producent szybko uruchomił akcję serwisową (obowiązuje również po okresie gwarancyjnym).
Moto Guzzi Norge GT 8V Rafała to druga seria modelu Norge, produkowana od roku 2011. Z kolei pierwsza seria, produkowana wcześniej, była pewnego rodzaju ewolucją, rozwinięciem modelu Moto Guzzi Breva. Producent poprawił wyraźnie ochronę przed wiatrem, wyposażył motocykl w zestaw owiewek i turystycznych atrybutów.
Norge GT 8V jest motocyklem dość ciężkim, ważąc na sucho ponad 250 kg i w stanie gotowym do jazdy blisko 280 kg. Z pomocą przychodzi dość nisko umiejscowiona kanapa i tym samym możliwość solidnego podparcia.
Z założenia seria Norge miała konkurować głównie z turystycznymi modelami BMW. Motocykl może się pochwalić bardzo bogatym wyposażeniem już w standardowej wersji (m.in. elektrycznie regulowana szyba, podgrzewane manetki, boczne kufry). Na rynku motocykli używanych nie ma jednak wielu egzemplarzy. Rafał zapłacił za swoje Norge GT 24 000 zł.
Moto Guzzi produkowało również wersję Norge 850. Motocykl był używany m.in. przez niemieckich policjantów w Berlinie. Włosi produkowali nawet specjalną serię motocykli, przystosowanych do pracy w policji już w fabryce.
Już wkrótce kolejne prezentacje motocykli używanych na kanale Barry moto.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze